niedziela, 9 stycznia 2011

.... I PO ŚWIĘTACH....

Witam Was w Nowym Roku i od razu nadrabiam zaległości, bo znów ich się troszkę nazbierało.
Powstały ostatnio dwie otulanki w nowych wersjach kolorystycznych.
Pierwsza w czerni z dodatkiem złota. Australijskie merynoski ozdobione zostały złotymi cekinami oraz złotą nicią.


Kolejna w cukierkowych kolorach, ma tworzyć komplet z torebką, którą wykonałam już jakiś czas temu. Poniżej zarówno szal jak i torebka.




Z racji tego, że mamy karnawał, a ja kocham zabawę kolorami, powstało też kilka kolejnych broszek. To jest temat odmienny od filcu (choć już łączyłam filc z organtyną), z którego też się raczej nie wyleczę. To z powodu mojego kwiatowego nałogu ;-)




W tym roku karnawał zapowiada nam się dość długi, więc z pewnością jeszcze kilka kwiatków powstanie.
Pozdrawiam cieplutko :*

7 komentarzy:

  1. Klikając na Twój blog zawsze już mam w wyobrażni: perfekcja i kolory , kolory, kolory. Dziś Twoja czerń mnie urzekła. I to za sprawą wplecionego złota szal stał się taki dostojny i elegancki.Broszki, jak zwykle piękne, bo robisz je na bogato, gęściutko, super! A swoją drogą trzeba się trochę ponachylać nad tą świeczką, oj tzeba, czyż nie ? Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Filce jak zwykle śliczne. Ale kwiatki zachwyciły mnie szczególnie. W Twoim wydaniu są takie pełne i bogate, bardzo mi się podobają. No a ja też kwiatkowa maniaczka jestem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Otulanka podoba mi się pierwsza...lubię takie kolory....ale brochy to wszystkie:)
    Musze się do Ciebie uśmiechnąć...przydała by mi się taka piękność:)))
    Pozdrawiam Iza cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję Dziewczyny za dobre słowa :* Gdy się od rana takie przeczyta, to zaraz cały dzionek robi się lepszy :-)
    Co do kwiatków, to faktycznie, troszkę się trzeba nasiedzieć nad nimi i "ponachylać nad świeczką" :-) ale jak po skończonej pracy oglądam je po sto razy z każdej strony, to mi nawet zmęczenie przechodzi. Mania kwiatowa jest SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne barwy i perfekcyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Izuniu szalejesz .Niesamowicie piękne jest wszystko co u Ciebie oglądam.Miło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczynki :-) Cieszę się, że mnie tu odwiedzacie.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.