czwartek, 30 czerwca 2011

KWITNĄCE LATO

Lato mamy w pełni, to i kwiaty kwitną na potęgę :-) Moje szaliczki, które zaprezentowałam w poprzednich dwóch wpisach doczekały się ozdób w postaci broszek.
Na początek żółty z dodatkiem soczystych pasteli.

Następne w kolejce są trzy kwiaty robione na wzór anturium. Trzy kolorystyki: pomarańczowo-oliwkowo-brązowy, wrzosowo-liliowy i czarno-szary.

Kolejny troszkę postrzępiony kielich.


I na koniec broszka, która nie mogła być kwiatem, bo nie pasowałaby do szala z aplikacjami kwiatowymi z poprzedniego mojego wpisu. Dlatego też powstał taki oto pleciony "zółwik".


To tyle drobiazgów :-) Na stole (i kilku dostawkach, bo sie nie pomieściło monstrum) mam obecnie rozłożone ponczo,a właściwie jego jedną stronę. Efektem końcowym podzielę się niebawem.

4 komentarze:

  1. Odważne zestawienia kolorów to jest to co mnie pociąga najbardziej :)
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne kwiatki:)
    Pozdrawiam Iza wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Sola - dziękuję bardzo :-)
    Monia - Tobie też dziękuję i pozdrawiam wakacyjnie, ale i burzowo - za oknem bowiem wichury, ulewy i grzmoty na zmianę.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Żółwik" super pasuje do szala, żółta broszka taka słoneczna absolutnie czarująca powrót słonecznej pogody.Z anturium fiolet i pomarańcz bardzo mi się spodobały,życzę powrotu słoneczka i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.