czwartek, 5 lutego 2015

PRZEPROWADZKA :)

To mój ostatni post na tym blogu. Ojej.... Aż mi się smutno zrobiło...
Byłam tu z Wami z większymi i mniejszymi przerwami od 2009 roku. Rękodzieło wciągnęło mnie na tyle, że moje życie przeszło małą rewolucję. Trzeba było wybrać i postawiłam na twórczość, bo to własnie kocham :)
Wyszło z tego tyle, że od września 2014r. działa moja nowa pracownia, taka z prawdziwego zdarzenia. Tam robię to, co kocham i przy okazji pracuję :P Takie "dwa w jednym" :-)
Z braku czasu prowadziłam dotychczas tylko profil Facebook`owy mojej nowej pracowni. Okazuje się jednak, że nie wszyscy korzystają z tego portalu, więc koniecznym okazał się blog. W związku z tym takowy założyłam i serdecznie zapraszam Was wszystkich do odwiedzin, jednocześnie dziękując, że byliście tu ze mną i miałam się z kim dzielić tym, co kocham robić najbardziej :) DZIĘKUJĘ !!!!

DO ZOBACZENIA NA http://fabrykaszyku.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.